Friday 3 May 2013

DAP is STRONGER than PKR?

Hey, geng. Ini ada 2 email yang dihantar oleh Rahim ‘Ghost’ pada tarikh 22hb yang saya dapat, kedua-duanya kepada Rapussy Ronggeng. Biar aku terangkan serba sedikit la kana pa yang aku dipahamkan oleh kawe aku nih; Rahim ‘Ghost’ babi ni sebenarnya orang yang menjadi Think Tank kepada group Think Thank Thong DSAI si pengkianat negara, aku rasa la, korang nilai sendiri la yer. Kawe aku cakap macam tu la gamaknya.

Menurut email ni, Rahim dan crunch dah data yang data entry girl dia siapkan selepas penamaan calon. Mula-mula dia huraikan Selangor jer, tapi agaknya bontot dia dah panas tengok kebodohan PKR dia terus arahkan Rapussy Ronggeng fahamkan cruched data dia dan setup a meeting date untuk bincang hal ni. Mungkin dia bengang sebab analisa dia menunjukkan yang DAP boleh menang banyak seat sedangkan PKR akan kehilangan la pulok. Gilers. Apa nak jadi dengan Rapussy ngokngek ni tak tau susun strategi. Korang tengok la list kawasan yang di rasa dia akan kalah. Bodoh mangkok jentera dia tak tau susun.





No comments:

Post a Comment