Saturday 4 May 2013

No Turning Back...

Aku nak ucapkan berbanyak terima kasih ke atas semua komen-komen yang masuk, yang baik mahu pun yang buruk. Mana yang korang tegur tu betul aku coba lah perbetulkan. Aku kadang-kadang naik marah sebab ramai yang buat-buat tak tau tentang apa yang terjadi depan mata kita usaha orang luar untuk rosakkan negara.

Sejak semalam aku mulakan pendedahan ni.... aku tengok ada orang sokong, ada orang hentam sama aku lah.... tu biasa lah... tapi takde sorang pun yang tanya aku mana sumber aku dapat ni? KENAPA TAK TANYA SIAPA SUMBER AKU?????!!!! sebab benda betul korang tak tau nak spin apa bagai dah kan?.

Apa kata korang hantar e-mail kat nama-nama yang kat dalam email tu.... sampai mampos pun dorang takkan mengaku. Those e-mail address are real people, what you see is what you get. Aku baca Twitter RR tadi dia NAFIKAN.... dia kata semua tu dia dah semak dan palsu... buat guna Microsoft Words.

Wahai kawan-kawan, what you read has begun and happening as we speak.... read more.... sebab yang belum berlaku tu bakal berlaku... macamana lagi korang nak spin...

DAN YANG PALING BEST NYER IALAH.... walaupun aku dedahkan strategi giler dorang.... mereka tidak boleh tukar strategi last minute dah.... korang nak tau kenapa? Sebab arahan yang diberikan kepada dorang adalah tetap dan mereka tetap kena jalankan mengikut sepertimana yang di arahkan oleh pihak ITU!


Itulah padahnya apabila kau berhutang dengan FOREIGN POWER.... no turning back.... inilah dunia politik yang PKR dah terjunam kedalam..... dan tiada jalan keluar....

Aku nasihatkan korang, POWER is not everything... so does MONEY... do not succumb to these two element. Yang penting adalah KEBAHAGIAAN & KEHARMONIAN. Sekiranya korang BERNASIB BAIK satu hari nanti tiba-tiba di offer manjadi SPY (ramai yang berangan suka jadi spy nih) dan di tawarkan bayaran yang tinggi... lebih baik kau tolak jer mentah-mentah. Sebab selalunya yang boleh offer macamni adalah Foreign Power... and once you accept it!!! you can never back off, you can NEVER turn back.... I tell you.... NEVER!!!!! believe me. Aku kenal beb orang-orang PKR ni... tersalah langkah. Konon duit masyuk... akhirnya nyawa kau jadi pertaruhan kalau tidak lengkapkan tugasan yang diberi...


Korang nampak jelas tak apa aku cerita nih? macam filem blockbuster kan... blockbuster la sangat.

Aku lapar ni... kejap lagi aku nak share gambar.




No comments:

Post a Comment