Friday 3 May 2013

Minit Mesyuarat Menjadi Kenyataan - Hasutan Berdemo

Hah mari tonton babi ni berucap.


Korang belajar body language tak.... Hishamuddin Rais ni lebih dikenali sebagai HR oleh kawan-kawan dia sebab dia ni macam Pengurus Human Resource lagi tu.... kena sangat dengan nama dia.. memang dia ni tugas dia untuk kumpulkan orang-orang terencat akal untuk dengar dia bercakap.

Dia ni memang pandai bercakap. tapi sebenarnya dia ni schizophrenic. komer tau apa tu schizophrenic.... giler. Ntah berapa la orang bayar dia ni. kesian HR. Tapi aku rasa la kan dia ni liabiliti pada PKR, satu hari nanti PKR set dia... mesti masuk punya... aku bukan cakap apa la kan... tapi kalau korang perasan, ramai yang tinggalkan PKR apabila dapat tangkap taktik dorang nak kenakan kiambing hitam. HR ni nanti mesti ke set punya lah...

Lepas tu PKR salahkan kerajaan... bukan salah PKR.

Korang tengok gambar sebelah kiri nih, dah 18 ribu 'so called' flowers dah di pacakkan. OK, nanti dulu... biar aku terangkan pada korang apa maksud SPRING. bukan Spring pada kereta korang yer setan.... ini musim SPRING. bermakna musim bunga.

Program ni asalnya dinamakan Arab Spring. untuk menggambarkan bahawa perubahan rakyat negara Arab yang mekar mewarnai jalanan untuk merubah negara itu dan menumbalkan kerajaan. Kenapa pulak Arab Spring? sebab kat arab mana ada musim bunga, kalau ada pun buang taik ayam. so, Arab Spring menggambarkan kewujudan musim yang tak pernah wujud. Ok dah faham?

So benda ni adalah pengaruh luar yang dibawa masuk oleh PKR pantat sial ni. (maafkan saya, tercarut  pulak) geram tak tahan. Arab Spring itu sendiri adalah inisiatif negara yahudi yang nak tumbangkan mesir dan kalau boleh semua negara arab. Jadi, ko ingat... pengaruh siapa yang nak buat Malaysia Spring ni? Anwar? no no no no....... not him directly. Pengkianat ni dah kena arah oleh Yahudi gamaknya. Gambar kat bawah ni pulak menunjukkan mereka memang nak "overthrow" kerajaan Malaysia.

Mereka kata mereka ada hak nak tukar kerajaan. Habis aku takde hak la pulak? Hak aku ko kena ambik kira la. Ini semua ni kerja si HR schizo nih. Kita gelarkan dia HR the Schizo.

5 comments:

  1. Tuan,
    Saya tertarik dengan entry tuan kali ini. Seperti yg kita sedia maklum,yahudi akan melakukan apa sahaja untuk berkuasa dimuka bumi ini. Color Revolution ini salah satu caranya (colorrevolutionsandgeopolitic@blogspot.com) untuk menggulingkan kerajaan sediada dengan cara street protest. Kesemua ini di funded oleh yahudi atas nama hak kemanusiaan. Inilah yg berlaku ketika Bersih 1,2 dan 3. Berlandaskan; kononnya demokrasi dan hak asasi manusia, mereka menyebarkan dakyah mereka. yang mwnyedihkan, ketua atau pelopor dakyah ini di negara kita adalah orang Islam sendiri. Saya yakin mereka ini sedar apa yang mereka lakukan namun disenabkan buta dan kuasa, mereka sanggup menjadi anjing yahudi menjual negara. Lihat apa yang terjadi di Mesir, Syria, bahrain dan bekas negara kesatuan soviet. Kebanyakkan negara2 ini lumpuh disebabkan color revolution. Matlamat tidak menghalalkan cara!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ZZ,

      aku nie kepala otak pening-pening memikirkan tentang kewujudan pengaruh asing dalam negara kita ni. Kita ni hidup aman, aku ni hidup aman dan selamat dalam negara. Ada pulak mangkok hayun yang nak bekerjasama dengan pengaruh luar.

      Orang luar ni ZZ.... kalau korang nak tau.. berminat nak control Malaysia ni... banyak prospect.

      Delete
  2. "Orang luar ni ZZ.... kalau korang nak tau.. berminat nak control Malaysia ni... banyak prospect" Kurangkan persepsi yang buruk nescaya keamanan terpelihara. Awak ni ada kecelaruan persepsi.Sebagai rakyat yang hidup di negara berdaulat, sistem atau perlembagaan adalah panduan dalam setiap pemerintahan.Dalam konteks Malaysia,demokrasi dan raja berpelembagaan.

    ReplyDelete
  3. Sebenarnya ada bnyk cara Yahudi atau musuh-musuh Islam memporak-perandakn negara yg mempunyai pemimpin beragama Islam. Apa yg d ketengahkn skrg ialah gangguan dr segi politik. Dr segi sosial, melalui kegiatan-kegiatan tidak bermoral atau hiburan melampau mnkala dr segi ekonomi pula urusniaga yg melibatkn riba dn rasuah.

    Sbb tu kita tgk d kbnykn negara yg mempunyai pemimpin beragama Islam tp kegiatan maksiat dn perbuatan tidak bermoral msh bebas dn berleluasa.

    ReplyDelete
  4. ahak...negara INI KALILAH dilihat seperti berdaulat,ada raja,ada sistem juga, macam negara2 di Timur Tengah. Arab sebagai contoh ada boneka . Kesian orang2 kite ye. Berhutang dgn Yahudi.

    ReplyDelete