Thursday 2 May 2013

man behind the scene...

Dalam email yang dihantar oleh Rahim ‘Ghost’ kepada DSAI si Pengkianat Negara baru-baru ini, dia melihat banyak masalah apabila PAS ingkar perjanjian antara parti-parti yang tidak bersatu ini dengan meletakkan calon PAS di tempat yang tidak dibenarkan oleh PKR dan DAP. Membayangkan keadaannya, kita dapat andaikan bahawa PAS dibonekakan oleh PKR dan DAP. Malah jika berandaikan email ini, Hadi di kenakan teguran


Dalam email awal April 2013 pula menunjukkan yang Rafizi di arahkan untuk menguruskan taklimat kepada pemberita dalam dan luar negara sebagai langkah awal sekiranya keputusan pilihanraya tidak berpihak kepada mereka, malah aku percaya mereka akan mengatakan SPR tidak terlus dan untuk merealisasikan taklimat tersebut, satu lakonan akan dijalankan sepertimana yang kita telah lihat berlaku yang melibatkan seorang tentera berpangkat mejar. Maknanya, mereka dah plan awal. Tentera tu bersekongkol. Penipu siol dorang ni!


10 comments:

  1. x payah lar nak membazir duit nak sms rakyat bagitahu pasal blog nie.. membazir
    sekiranya bn baik untuk rakyat, in syaa allah akan diberikan kemenangan oleh ALLAH :)
    & begitulah sebaliknya

    peace no war~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik adik,

      can I have your number? aku tak rasa aku cukup kredit nak sms orang. Tak tau ler kawan-kawan hang tu kawan-kawan aku jugak. maksudnya kita nie ada mutual friends la yer?

      Delete
  2. kau ingat aku bodoh ke ? e-mail tu nampak sangat tipu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hey hey hey..... kalau kau kata tipu pun aku OK jer... baca dan email la dorang kalau kau nak tau betul ker tidak.

      Delete
  3. Super stupido! Ko la antara org yg mperbodohkan rakyat..bru stat berblog ye?blog created on may 2013?hahaha...pencacai umno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Excuse me, aku ada blog lain. tapi blog tu untuk ajar cara-cara nak memasak beb!!! takkan aku nak masukkan entry maki-maki ni? ko sewel yer?

      Delete
  4. sikit pun aku tak terusik...buatlah kerja2 bodoh kau tu ya..

    ReplyDelete
  5. setuju... memang bongok la ko nie.. i love PR.. u are loser!! hakkktuihhh!!

    ReplyDelete
  6. teruskan usaha membongkar pengkhianat negara!!!!!!

    ReplyDelete